Péče o naše zákazníky

Péče o zákazníky pro nás není klišé

Pro mnoho obchodníků vztah k zákazníkovi končí momentem odeslání objednávky. Je pro nás klíčové, abyste byli s naším cukrovím spokojeni. Uděláme proto vše, co je v našich silách.

Jaké skutečné výhody přináší být naším zákazníkem?

Dostanete výborný produkt, vyrobený z kvalitních surovin a pečlivě zabalený tak, aby cestou k Vám nepřišel k úhoně.

Vysoké standardy služeb zákazníkům

Jsme přesvědčeni o tom, že zákazník má právo být detailně informován o tom, co přesně se s jeho objednávkou děje. Proto jsme zavedli systém, díky němuž kupující ví, kde se jeho cukroví nachází a kdy může počítat s doručením.

  • Po úspěšné objednávce si vše zaevidujeme a v případě nejasností Vám telefonicky zavoláme a vše zkontrolujeme, abychom předešli potížím s doručením.
  • Před distribucí cukroví - obvykle kolem 12. prosince - se ozveme a znovu ověříme, zda jsou všechny údaje v pořádku a oznámíme Vám, kdy budeme cukroví rozesílat, resp. rozvážet.
  • Po doručení si e-mailem ověřujeme, zda vše proběhlo v pořádku, zda byl balíček doručen a jestli se během přepravy nestal nějaký problém.
  • Současně nás velmi zajímá váš názor a spokojenost s cukrovím. Velmi oceníme Vaši zpětnou reakci a zkušenost s našim cukrovím.